dinsdag 6 augustus 2013

De bak, deel 2

Maar ook......rijden. Op verzoek van mijn lief zijn we afgelopen zondag weer op pad geweest. Koelbox achterin en 160 km door Friesland. Helemaal goed!


                     Hallum (Noordelijke zeedijk)                            











Hege Beintum (hoogste terp van Nederland)










Hoewel de Nekaf zich motorisch perfect hield in de warmte (nog geen drup olie of koelvloeistof bij hoeven vullen) was niet alles goed. Onderweg kreeg ik, rijdend over kasseien, twee maal zodanig last van shimmyen dat ik heel rustig af moest remmen om het stuur weer onder controle te krijgen. Gelukkig staat de afspraak met AJ vast en komend weekend trekken we de hele stuurinrichting uit elkaar. Wilco (Nekafonline) heeft al aangegeven dat ie alle onderdelen op voorraad heeft.

Thuisgekomen had ik geen zin lui in de tuin te zitten dus trok ik de oude kleren weer aan om nog een uurtje te schuren.

 
Afgelopen dagen heb ik na mijn werk de gelaste plek 5x met autoplamuur en schuurmachine gedaan tot ie eindelijk zo glad was als een babykont. Vanavond heb ik de eerste twee lagen verf op het geheel gespoten. Foto's volgen.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten