zaterdag 3 augustus 2013

De bak. Deel 1.

Ik krijg er steeds meer lol in nu de Nekaf zo mooi wordt dus  ik kan niet wachten om de brandblusser aan te brengen.
Hij past precies in het houdertje van een kleine moderne poederblusser. Het komend jaar ga ik op zoek naar een replica of originele houder.

Daarna begin ik met de rechter zijkant van de bak. Dat is heel veel werk. Het acculaadpunt is voorzien van ik-weet-niet-hoeveel lagen verf en de schroefdop bladdert helemaal. Die aluminium dop maak ik dus wel kaal waarbij een Nederlandse tekst tevoorschijn komt. Geinig.

Het kost echter zoveel tijd dat ik er na een paar uur mee stop. Morgen eerst weer een stuk rijden en daarna verder schuren. Dat zal waarschijnlijk sneller gaan want dat is rechttoe rechtaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten