zaterdag 7 oktober 2017

Carrosserie deel 4

Uiteindelijk wordt het weer droog en kan ik de binnenzijde van de carrosserie afmaken. Dat valt niet mee. Ik moet nu onder het dashboard en in de binnenkant werken en het stof blijft hangen. Ik stik bijna ondanks mijn bescherming en zie helemaal niks ondanks een sterke zaklamp.

                                 Met m'n oude ME helm waarvan het vizier inmiddels ondoorzichtig is

Maar uiteindelijk, aan het einde van de middag is de carrosserie gestraald. Die kan nu naar de lasser. Het ergste zandstralen is achter de rug.


Maar voor de bak naar de lasser gaat moet ik eerst alle gaten die dichtgelast moeten worden aangeven met geel potlood. Dat is nog ff een klusje. Gelukkig heb ik foto's van de slats van Wim en Chris en Wim is zo vriendelijk om nog wat details op te meten.
Maar daarna is het zover: Mijlpaal: de bak naar F. de lasser.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten