Ik heb nog een reserve stopcontact met kabels in een doos liggen maar ik heb nu geen zin het hele dashboard te demonteren om dat contact te vervangen en een nieuwe kabel naar de massasleutel te monteren. Dat komt komende winter wel als ik het dashboard ga schilderen. Nu volsta ik met isoleren van de verbrande kabel. Ik sluit hem niet meer aan.
De rest van de dag besteed ik aan het vastzetten van nog losse (houtje-touwtje) verbindingen. Die zijn er niet veel maar ik wil nu zekerheid voor alles.
Ik kijk daarna wel 10 keer in de motorruimte of ik nog iets zie dat los kan trillen of kan verbranden.
Dan start ik de motor weer. Die start goed en loopt mooi. Er brandt of rookt niets. Uiteindelijk rijd ik hem de garage binnen.
Komende week wordt het k..tweer. Tijd om de huif te monteren. Maar eerst de beugels opknappen. Die zijn bruin van de roest en ik wil niet dat de splinternieuwe huif onmiddellijk onder de bruine roestplekken komt te zitten. Ontroesten. Mooi klusje deze week als er niets op tv is.
Zo'n beetje het slechtste deel van de hele auto.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten