zondag 18 oktober 2015

MD11251

Soms krijg je verrassende mail. Dan blijkt dat er nog veel meer fanatieke Nekaf liefhebbers zijn. Liefhebbers die veel dieper graven dan ik doe. In 2012 was ik de motorkap aan het schuren toen ik witte verf tegenkwam. Ik vroeg me toen al schrijvend af wat daar gestaan zou kunnen hebben. Drie (!!) jaar later krijg ik antwoord van Harold Bergers, secretaris van : "The Green Sparks"  ( www.greensparks.nl ) die aan de hand van zijn eigen restauratieproject laat zien wat er gestaan zou kunnen hebben. Niet alleen geeft hij mij die info, hij is ook in het bezit van de database van Domeinen waar je aan de hand van het MD nummer van je voertuig je oude registratieplaat terug kunt halen. De registratieplaat van mijn oude dame was ooit: KP-62-19. Ik hoop dat ik ooit een foto tegenkom. Harold heeft nog een nieuwtje. Door een kennelijke tikfout van Domeinen is mijn auto 2 jaar jonger dan 'ie eigenlijk is. Mijn Nekaf is volgend jaar 60 jaar oud en niet in 2018. Geinig toch?    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten