zondag 7 oktober 2012

klusjes en genieten.

Deze week s'avonds met de Jerrycan bezig geweest. Foto;s zeggen meer dan woorden:













Van.....................

                                                             via................












                                                                                                           en..........................

naar........................................
Dat was makkelijk.
Het volgende project is moeilijker omdat ik het systeem als zodanig niet snap. Het vacuümsysteem van de ruitenwissers is voor mij abracadabra. Met hulp van wat tips van het Jeepforum en de defensiehandleiding ga ik op een zonnige zondagmorgen alle leidingen na. Alles zit goed vast en op de juiste plek. Ik haal alle onderdelen los, maak alles schoon en blaas alle leidingen door. Alle pakkingen zitten ook goed. Ik kan niets raars ontdekken. Als ik alles weer aansluit werkt het nog steeds niet. Maar weer een paar vragen stellen op het forum..............

Het is mooi herfstweer. Het dak en de zijpanelen zitten er op. Eerst maar weer eens een stukkie rijden. Genieten van die oude bak. Daarmee bedoel ik niet mijn lief die naast me zit. Allebei een sjaal om vanwege de harde wind maar toch een heleboel plezier. Af en toe waait er een herfstblad naar binnen. Dat is lachen.
Alle meters werken dus het verbinden van de meters via de massa heeft geholpen. De motor loopt goed en alle lampjes doen het. Om 17.00 uur rijd ik weer de oprit op. Hoewel ik weinig gedaan heb, heb ik wel plezier gehad. Volgende week weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten