zaterdag 25 februari 2017

Hij rijdt!!!!!

10.00 uur aankomst M. 10.05 uur: motor loopt.

Inderdaad. Beetje benzine bovenin de carburateur gieten. Starten. Lopen.

 Vervolgens met harde wind en in de stromende regen en kou een paar rondjes rijden. Dat gaat best redelijk. De versnellingsbak doet het prima. Eigenlijk net zo goed als ik gewend was van de Nekaf. De remmen zijn een stuk minder. Nog sponziger dan de Nekaf maar dat mag de pret niet drukken.
Daardoor word ik overmoedig. Als ik een grote ronde rond het dorp rijd slaat op het verste punt de motor bijna af. Waarschijnlijk is de benzine op want hortend, stotend en en met de choke helemaal dicht haal ik in de eerste versnelling nog net de garage.

Ik ben heel erg blij. Nu kan ik de auto definitief ontmantelen en weer opbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten