donderdag 18 juni 2015

Klaar???? Met een Nekaf ben je nooit klaar.

Zoals altijd is de oude dame door en door betrouwbaar. Ze start goed en rijdt probleemloos. Maar overal zie ik kleine plekjes roest. Overal waar de verf een beetje weg is wordt ie bruin. Ik snap nu waarom iedere lichting dienstplichtigen met de kwast tekeer ging.
Ook zie ik na een paar honderd kilometer rijden dat er steeds meer olie op de onderste rand van de benzinepomp ligt. Sterker nog, er ligt zelfs een klein plasje onder de auto. Daar moet ik wat aan doen. Ik herinner me van de restauratie dat er volgens mij geen olie door de pomp stroomt. Ik vermoed dat de pakking tussen het blok en de pomp waar de hefboom door naar de nokkenas gaat niet helemaal tof is. Binnenkort maar weer ff sleutelen. Maar nu eerst op vakantie. Helaas kan de oude dame niet mee. Dat is jammer want we gaan naar haar thuisland.
CU all.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten