donderdag 18 juni 2015

Een heel droevig bericht

Er is 1 heel klein dingetje dat me stoort: in de schakelaar van de richtingaanwijzer zit een heel klein rood lampje. Dat moet kennelijk gaan banden als ik de schakelaar gebruik. Dat lampje doet het niet terwijl het kleine pitje goed is. Ik experimenteer wat met draadjes en massa en overleg met mijn zwager. Ook hij komt er niet uit.
Ik besluit weer eens met Jeepfan42 te bellen. Ik heb Chris al een paar maanden niet gesproken en als er 1 autoriteit is die weet hoe dat lampje behoort te werken is hij het wel.
Maar als ik met hem bel krijg ik zijn vrouw aan de telefoon. Chris is 3 weken geleden overleden. Ik word er helemaal stil van en ben de rest van de dag best wel een beetje van slag. Ik had hem zo graag mijn nagenoeg compleet gerestaureerde Nekaf willen laten zien. Ik was zo benieuwd wat zijn oordeel was geweest. Het zal niet meer gebeuren. Vaarwel Chris. Ik zal aan je denken als ik aan mijn Nekaf sleutel.

Over sleutelen gesproken. Ik ben bijna klaar. Nog een paar dingen in het motorcompartiment en misschien over een paar jaar de binnenkant van de bak. Voorlopig maar ff genieten van het rijden.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten