vrijdag 1 maart 2013

Het raam (deel 3)


De afgelopen dagen ben ik s'avonds met een heel klein penseeltje bezig geweest met het bijwerken van de letters NL. Ben ik nu tevreden? Mmmmmmmmm.....90%. Ik mag echter niet vergeten dat het geen sticker is!
Vanmiddag was ik vrij zodat ik het raam eindelijk af kon maken. De rubbers, ruitenwissers en de raambeugels zaten er zo op. Daarna kon ik eindelijk de plakband en de kranten er af halen. Bizar dat de spuitverf echt dwars door de meest minimale gaatjes is gegaan. Met het scheermes moest ik van het glas een laagje opgedroogde verf krabben. Dat kostte gelukkig maar 5 minuten.
En het eindresultaat:
                                          Vooraanzicht. (accudeksel is nog in reparatie)

    Nieuw canvas en opgepoetst rubber.
                                             
Gerepareerd rubber.











                                         Duidelijk verschil tussen             raam en dashboard.










Linker ruitenwisser met rubbers en luchtpijp.











Ben ik tevreden? Ja, best wel. Ik baal alleen van het feit dat de rechter ruitenwisser het nog steeds niet doet. Ik ben het nu zat met dat ding. Hij is 4x uit elkaar geweest, alle kanaaltjes zijn schoon, de pakking is vernieuwd en de hele boel is schoongemaakt en gesmeerd. Ik ben het zat en zet een advertentie op Marktplaats.

Volgende klus: something completely different: een stoel.
                                          Bijrijdersstoel; roestig en bekleding rot als een mispel.

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit Kees, neem eens contact op met Dick Jansen (ook op gezichtenboek te vinden) uit Leeuwarden, zit ook voortdurend te sleutelen aan de jeeps

    BeantwoordenVerwijderen