zondag 24 maart 2013

Een paar kleine dingen

Gister de tekst aangebracht op het raam. Ik had op internet een originele dienstplichtigenfoto ontdekt van een Nekaf met de tekst "Dit voertuig kost fl 12.000,00" en zo wist ik de plek waar die tekst hoorde. Ik blijf het moeilijk vinden om met behulp van sjablonen tekst aan te brengen. Het lukt me maar niet om het strak aan te brengen. Aan de andere kant moet ik ook niet zeuren want in het leger deden ze maar raak getuige de enige nog leesbare tekst op mijn Jeep.
                                          kennelijk 2x over elkaar aangebracht. Alsof je dubbel ziet.



En dan vandaag het uur van de waarheid: doet de nieuwe ruitenwisser het en werken ze samen?

Tadaaaaaa, alleen het wisserblad nog iets beter uitmeten. De motor loopt trouwens zo snel omdat ik m net gestart heb.  

1 opmerking:

  1. Hoi,
    ben ook verzot op het "peuteren"aan een Nekaf- leuke blog touwens,lees m graag en doe er handige tips op ! Kun je mij aan het adres van die boutjes en moertjes winkel in Groningen helpen? Heb dus ook wel eens een beschadigde niet te herstellen engelse maat, dan kan ik die vervangen door een nieuwe( wil de Nekaf zo origineel mogelijk houden) Mijn mail is dcsupport@planet.nl alvast dank, en ik blijf je blog lezen,SUPER!
    Grtsz Danny.

    BeantwoordenVerwijderen