maandag 17 juni 2013

Tussenstandje

Ben tussen werk en afspraken door alweer een uurtje of 7 bezig met de achterbank. Tussen het drogen van zinkspray en verf monteer ik de radio aansluitdoos.
Voor de puristen: de kabels heb ik gedemonteerd. Ik zal nooit een radio monteren omdat ik de kennis daarvoor mis en ik wil risico's op kortsluiting zoveel mogelijk uitsluiten. Het is dus een dummy maar dat ziet niemand.

Halverwege de eerste laag verf.

En montage van de rugleuning. De stof is zo dik dat ik gaatjes met de boormachine moet voorboren om de schroef erdoorheen  te krijgen. Waarom zit er trouwens aan één kant een gaatje in de linkerzijde van rugleuning en zitting? Kennelijk kan daar een haakje op om het geheel opgeklapt te houden.
Op de zitting ligt de oude stof. Totaal verbleekt na 55  jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten