zondag 8 september 2013

Accessoires

Terwijl de verf droogt ben ik met andere dingen bezig. Bij Bram van Buuren heb ik voor weinig een volkomen verroest, niet helemaal passende brandblusserhouder gekocht. Daar haal ik 5,5cm vanaf en ik zet 'm in de zwarte verf. Het geheel past prima. Jammer dat je tegenwoordig dat soort antieke accessoires bijna nagelvast aan de auto moet schroeven omdat mensen niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven. (vandaar het ijzerdraad)



Afgelopen week heb ik na een hele tijd zoeken op Marktplaats een origineel, splinternieuw DS2 apparaat gevonden. (decontamination solution2)  Ik scheur "even " naar Noord Holland om hem te halen bij een jongen die ook een Nekaf heeft. (zijn vader heeft een Willy's en hij is besmet ;-)


Splinternieuw in originele doos!
















Het staat prachtig maar nu lijkt de bestuurdersstoel nog veel beroerder. Die pak ik nu dus ook aan.









Het is zondagavond en ik heb net de 4e laag afbijt aangebracht. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten